Re: [Halo] Dobra duše :)

l-saifrt at volny.cz l-saifrt at volny.cz
Tue Jan 8 11:41:58 CET 2008

Ahoj,

souhlasim s Honzou, ze ruzne kategorie jsou jine souteze a myslim, ze
to CALD resi ponekud salamounsky. Jestli se dobre pamatuji, tak na poslednim
MR MIX a Zeny bylo, ze je mozne hrat za ruzna druzstva jak v Mixu tak
i v zenach a neni to povazovano za prestup. A jelikoz ani 1 z techto
katergorii nema zadne jine ligove turnaje....
Je ale pravda, ze by to melo byt zakotveno v souteznim radu a bylo by
po problemu.
Muzes si to Lukasi prosim poznamenat a jestli se to nevyresi driv, tak
to projednat pro pristi rok?

Libor - zluta zimnice