[Halo] Kvalifikace HMCR Mixed - update

Radka Balážová radka.balazova at cald.cz
Fri Dec 11 19:01:35 CET 2009

FYI.
---------- Forwarded message ----------

Hezký večer,

mám pro Vás ještě několik upřesnění k nadcházejícímu turnaji:

1. kapitánský míting se uskuteční v 8:45 na chodbě před šatnami v
režii zástupce STK ČALD - O. Nováka (Frézy)
2. organizátoři nezajišťují PET lahve s vodou pro týmy, proto si
prosím přivezte lahve na pití, které si můžete průběžně doplňovat v
umývárnách
3. pokud máte zájem o potvrzení o zaplacení startovného prosím pošlete
mi předem, nebo alespoň mi na místě sdělte identifikační/fakturační
údaje Vašeho týmu. (pokud jste tak ještě neučinili)
4. v objektu učiliště je bazen (sauna?) a hospoda, kde snad bude mozne
se osvezit po všech stránkách - jak už to znáte z Opičáren

Jako na zástupce oddílů Vás prosím, abyste příslušné informace předali
kapitánům svých týmů a jednotlivým hráčům.

Prosím potvrďte mi, během zítřka, že jste tento mail četli (stačí
jednou za tým ;).

Ještě jednou posílám odkaz na rozpis zápasů:
http://www.hh.cz/ph/Rozpis_kvalifikace_HMR-mix_09.pdf

Takže naviděnou v neděli na palubovce se těší,

Radka

--
Radka Balážová
členka VR občanského sdružení Česká asociace létajícího disku (ČALD)

Poštovní adresa:
P.O.BOX 199
Praha 6
160 41