[Halo] Odry 2009

Petr Haering petr.haering at cald.cz
Wed Jun 3 10:37:56 CEST 2009

Ahoj Zeli,

vyjadril jsem se spatne, trochu moc ve zkratce, zahranicni tymy se nestavaji cleny CALD ani neplati normalni poplatek clean CALD, ale zaplati poplatek
do asociace, ze se muzou ucastnint ligoveho turnaje. Tento poplatek je 700,- na tym, coz je jako by 7 hracu zaplatilo polovinu regulernich poplatku
CALD. Tento poplatek je tu pro to ze cast penez vybranych od radnych clenu CALD jde prave na ligu a kazdy "cesky" hrac musi zaplatit plny prispevek do
asociace 200,- aby se ligy mohl zucastnit.
To jen na vysvetlenou me asi zavadejici formulace.

--
Ať to lítá!
Petr 'héřa' Haering, VR ČALD

>>> tom.nemecek at email.cz; keso at kotelna.sk; miki.kvetan at hotmail.com; halo at cald.cz