[Halo] Frisbee dobilo sport.cz - zustane nam zabrane uzemi? Co je noveho we wucc kuchyni?

Lucie Frisova lucie at iynf.org
Fri Jun 11 19:56:12 CEST 2010

Ahoj frisbee-lidi,
dlouhy maily nikdo necte, co? Ale kdy jste naposledy udelali neco jinak?

jak jste jiz mozna nekteri vsimli, podarila se unikatni spoluprace s
domenou SPORT.CZ - nejctenejsim sportovnim portalem v CR, ano JE
NEJCTENEJSI.
Ultimate Frisbee tam ma nyni svou zalozku v rubrice ostatni sporty. Ta
se cca 2x tydne plni clanky, ktere pisi zase jen frisbee-lidi (Carlos,
Stepan, Katy, Radka...a dalsi). Objevuji se doprovodne fotografie z
objektivu Carlose, Ondry Bousky....a na tech fotografiich neni nikdo
jiny, nez vy :)

Takze my si rubriku na sport.cz plnime, my si spravujeme, a my si ji
take musime cist. Aby mela dost ctenaru a velkou navstevnost.
Pokud se tak stane, mame sanci, ze spoluprace bude po wucc pokracovat a
Ultimate Frisbee is udrzi svou rubriku mezi ostatnimi sporty (kdyz se
tam kouknete, zas tak moc sportu tam neni).

Proto prosim, ctete http://www.sport.cz/ostatni/frisbee/ !!!
 > Zadejte do svych RSS ctecek,
 > zadejte jako domovskou stranku at se vam to nacte v prohlizeci hned,
 > davejte si nove clanky do statusu na FCB - vasi kamaradi si to pak ze
zvedavosti prectou...
 > naucte maminky, bratry,manzelky... at rano v praci u kafe skouknou
misto novinek.cz radsi sport.cz ;o)
 > hodte tohle sdeleni do svych diskuzi na tymech.

Je to jedinecna a ucinna forma propagace, nic moc nas nestoji, protoze
ty clanky uz se stejne musely napsat...tak at to nejak zuzitkujeme.
Vas to take skoro nic nestoji a jeste si poctete o tom, co je vam blizke.

Jinak:
stale jeste VOLNA MISTA NA ISLANDY 26/6 takze pokud vas miji Losina z
jakehokoliv duvodu, cekame vas na Ostrovech!!! Pojdte si s nami uzit
sobotu. > piste me: lucie.frisova at wucc2010.com
stale jeste nejaka VOLNA MISTA ve STAFF CREW WUCC - ale RYCHLE, pozice
se rychle plni > piste Sasovi: radek.lomnicky at wucc2010.com

a pozor nakonec unikatni sance prihlasit se do AKCE s pracovnim nazvem
"PYTLIK SEM PYTLIK TAM" (*nema nic spolecneho s nejmenovanou hrackou PD)

 - tato akce probehne nejpis 1/7 na zatim utajenem miste v zatim
utajenem slozeni
- jiste je, ze tam bude hodne pytliku a hodne rukou
- bude to moc dulezite a bude to sranda, nejvetsi!

Hlaste se zatim me: lucie.frisova at wucc2010.com

Pekny vikend vinsuju,

Lucie za WUCC&CALD

--