[Halo] Fwd: Otvorenie registrácie - HAT Senica 2012

Petr Kotěšovec petr.kotesovec at cald.cz
Fri Dec 23 11:07:58 CET 2011

---------- Forwarded message ----------
From: Filip Hyža <filip.hyza at gmail.com>
Date: 2011/12/23
Subject: Otvorenie registrácie - HAT Senica 2012
To: SE Ja <filip.hyza at gmail.com>

Ahojte!

Rád by som Vás menom celého senického ultimate tímu Kus Plastu pozval na
druhý ročník halového HAT turnaja, ktorý sa uskutoční v sobotu 21.1.2012 v
senickej gympláckej telocvični (tam kde minule). Player fee sme tento rok
zvýšili na 6 EUR, čo nám poskytne priestor na to, aby sme Vás poriadne
zabavili počas celého turnaja :) Turnaj bude jednodňový, uvažuje sa nad
spoločným posedením v piatok večer pred turnajom. Uvidíme, aký bude záujem.
Všetky bližšie informácie sa k Vám budú priebežne dostávať prostredníctvom
e-mailov, takže ak viete o niekom, kto má záujem byť in(formovaný), pošlite
mi v odpovedi jeho e-mail a ja ho pridám do listu. Ak si neželáte dostávať
tieto maily, tiež mi to napíšte do odpovede (iba mne). Registračný formulár
nájdete na adrese:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=sk&formkey=dEV0OExIVEdpVWg0VjJrMWlXbzBTRFE6MQ#gid=0

Tešíme sa na Vás, dúfam, že aspoň v takom počte, ako pred rokom!

Filip Hyža
Kus Plastu Senica

P.S.: Ak chcete poskytnúť organizačné rady a vylepšenia oproti minulému
ročníku, budeme len radi!

--
Filip Hyza

- SR tel - +421 (0)915 797 382