[Halo] Frisbee náboženství

Matěj Kmínek matej at penzion-rataje.eu
Sat Jun 8 19:01:34 CEST 2013

Frisbee Silvestr 2013 - *Frisbee Religion*!

*Alláh je jediný bůh a Mohamed je jeho prorok.* [Základní pilíř Islámu]

*Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností,
sobectvím a tyranií lidské zloby. Požehnán buď ten, kdo ve jménu lásky a
dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty, neb ten jest skutečným pastýřem a
spasitelem zbloudilých dětí. A já srazím k zemi mocným trestem a divokým
hněvem všechny, kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry. A když uvalím
svou mstu na tebe, seznáš, že jméno mé je Bůh! *[Ezechiel, 25:17]

*„A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na
spaní a bijte je! Jestliže vás však jsou poslušny, nevyhledávejte proti nim
důvody. …“ *[Korán, 4:38]

*Vám si stěžovala Duše krávy: „Pro koho jste mne vytvořili? Kdo mne
utvořil? Vražedný chtíč a násilí, krutost, pouta a surovost mne utlačují.
Nemám jiného pastýře než vás, zjevte se mi tedy s dobrým
pastýřstvím!“*[Zarathustrova Gátha, 29:1]

*„Člověk se spravuje mírou země, země mírou nebes, nebesa mírou tao a tao
mírou sebe sama.“*

*„Jsi tím, o čem si přemýšlel.“ *[Konfucius]

*Kdo zvítězí, dostane toto vše; já mu budu Bohem a on mi bude synem. Avšak
zbabělci, nevěrní, nečistí, vrahové, cizoložníci, zaklínači, modláři a
všichni lháři najdou svůj úděl v jezeře, kde hoří oheň a síra. To je ta
druhá smrt.“ *[Zjevení Janovo, 21:7,8]

*Noci tam již nebude a nebudou potřebovat světlo lampy ani světlo slunce,
neboť Pán Bůh bude jejich světlem a budou s ním kralovat na věky
věků.*[Zjevení Janovo, 22:5]

Blahoslavení,
i letošní konec gregoriánského cyklu proběhnouť bude ve znamení svatého
frisbee disku. Zahrady ráje, z vůle boží umístěné v Ratajích nad Sázavou,
budou po tisících letech opět otevřeny věřícím ovečkám, aby jim nabídly své
plody a svou ochranu. Pod záštitou samotného Ježíše Nazaretského bude i
letos ke slávě spirita svatého konán velkolepý turnaj. Mešní víno poteče
proudem a tradiční společná modlitba bude probíhat až do časného ranního
kuropění. Všichni věřící jsou tímto zvaní k okušení zakázaného ovoce.
Koncem večera dokonce proběhne i samotný Boží soud!

Ve jménu otce, syna i spirita svatého,
Organizační tým.

Přihlášky posílejte na adresu frisbee at penzion-rataje.eu