[Halo] "2." liga

Martin Reznik martin at yosarin.net
Mon Aug 25 09:46:43 CEST 2014

Ahoj,
na mixové kvalifikaci Vojta (z Frkotu) předběžně zjišťoval zájem o
druhou ligu mixu, případně jiný (čaldem nezastřešený) turnaj v termínu
první ligy. Protože největším problémem bude pravděpodobně počet holek,
je taky otázka jaký formát pro turnaj zvolit. Mix (pak by šlo o
regulérní druhou ligu), easy mix nebo jiný formát.

Lokace: by se ještě upřesnila, předběžně Prosetín a okolí (nebo taky
někde úplně jinde)
Termín: souběžně s první ligou (13. 9. 2014)
Minimální počet týmů: 7 + pickup
Deadline na vyjádření zájmu: čtvrtek 28. 8. 2014
Formát: TBD

Prosím, sdělte to ve svých týmech a pokud budete mít zájem, pošlete mi
mail a uveďte o kterou kategorii ten zájem máte, díky :)

Martin, P7

P.s.: řeším to já, protože Vojta nebude týden na mailu.