[Halo] "2." liga

Martin Reznik martin at yosarin.net
Fri Aug 29 11:37:25 CEST 2014

Nazdar,
vzhledem k množství projeveného zájmu (v podstatě by mohl jen jeden tým
a to jen na jeden den) nemá cenu to hrotit :)

2. liga, ani jiný turnaj pro nekvalifikované týmy (to zní ale blbě), se
v termínu finále mixu konat nebude.

Užijte si volný víkend a budete-li se nudit, jeďte fandit do Budějc' :)

Martin