[Halo] Výhozy, které neničí disky

Petr Haering petr.haering at cald.cz
Mon Nov 21 16:56:22 CET 2016

Ahoj Kacere,

V motivacnim dopise sice pises, ze bys halovymi pravidly pro vyhoz chtel
eliminovat vyhozy, ktere nici disky

	http://halo.cald.cz/pipermail/halo/2016-November/001867.html

ale pravidlem:
	""" Pokud se disk dotkne autu poté, co překročil zadní nebo postranní
hranice koncové zóny ve výšce 2 metrů a níže, musí házeč ustanovit pivot
na tom místě Hřiště, které je nejblíže místu, kde se disk dostal do
autu. """

delate vyhoz trdym rolerem neuveritelne ucinnym. Protoze utocnici:

a) vyhoz zachyti => hraji z mista kde zachytili -> OK (jako driv)
c) vyhozu se dotknou, ale zezachti => a hraji "zezadu" hriste -> OK
(jako driv)
b) vyhozu se nedotknou => a hraji "zezadu" hriste -> !?! (drive mohli
rozehravat z hranice "Vlastniho hriste")

Tedy z meho pohledu ve dvou pripadech ze tri se mi roller vyrazne vyplati.
Zatimco drive se mi vyrazne vyplatil jen v jednom pripade ze tri.

Muzeme apelovat na gentlemanskou dohodu, ale pokud budou pravidla takhle
nahravat ve prospech rolleru, tak nema dohoda valnou sanci.

Navrhoval bych zminovane pravidlo zrusit.

At to lita!
Hera