[Halo] Objednávka Friction Gloves 3.0

Matěj Štětka stetkamatejcz at gmail.com
Tue Nov 22 17:26:41 CET 2016

Ahoj milovníci rukaviček,

Mnozí z vás se mě ptali na to, kdy budu objednávat Friction Gloves, tak je
to konečně tu.
Objednávka se vztahuje pouze na *Friction Gloves 3.0*, takže na tu novou
edici.

Objednávka bude probíhat následnovně:

1) Vyplníte si do tabulky: jméno, příjmení, počet párů a velikost.
*tabulka zde:*
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lFW26dwQOaCQ3pW1xwCoevC-U6SL_ePgGCP888YI_Bc/edit?usp=sharing

2) Pošlete peníze na účet *260298130/0300* a to přesně *800kč* za každý
pár. Do poznámky uveďte: Rukavice_Jmeno_Prijmeni. příklad:
Rukavice_Matej_Stetka. (Nehodlám řešit +- desetikoruny podle toho kolik
lidí se napíše, takže bude jednotná cena)

3) Jakmile mi peníze přijdou, tak Vám v tabulce změním v kolonce "placeno"
z NE na ANO.

4) Odeslání objednávky proběhne v pátek 2. prosince (tedy 2.12.2016) v 20:00
kdo nebude mít v kolonce "placeno" slovo ANO, tak jeho rukavice
neobjednávám. (Pokud by byl nějaký vážný problém, tak mi napište a
domluvíme se)

5) Až rukavičky přijdou, tak je vemu na nejbližší turnaj.

6) enjoy

Ať to lítá
Matěj

PS. Jestli máte jakékoli dotazy, tak mě neváhejte kontaktovat.