[Halo] Objednavka Friction Gloves 3.0 vol2

Honza Novak kacerr.cz at gmail.com
Tue Nov 22 22:43:16 CET 2016

Hele, jen takova informace z vlastni zkusenosti.
Pokud si nechate poslat hromadu rukavic, tak to projde celnici a
vysledek je, ze ta cena je navysena asi o 50%.

Takze na takovyhle veci pokud nekdo chce ustrit, tak jsou asi 2 moznosti.
1. poslat si to k nekomu po statech a pak si to nechat privest (ok, to
je trochu komplikovany)
2. nechat si poslat nejspis maximalne 2 pary primo sobe domu, prijdou
vam v maly obalce primo do schranky, bude tam napsano neco jako cena
$20, tudiz to celnice bude ignorovat. Takhle jsem to aspon udelal ja,
prislo mi to asi za tejden a jestli si to dobre pamatuju, tak jsem za 2
pary platil nejakejch $60.

Mne osobne to pripadne jako min prace, nez kdyz to musi nekdo nejak
slozite organizovat.
Jinak Friction Gloves 3 maji podle mne jen dva rozdily.
  - mezi prstama mezi kteryma mate disk na forehand jsou ty prsty pogumovany
  - uprostred dlane je takovej sev, zrejme aby se tam ta rukavice
netrhala, jak se dost casto stavalo

Jeste jedna poznamka z uzivani. Pripadne mi, ze nejlepsi rukavice na hru
jsou: http://shop.theaudl.com/collections/gloves/products/club-jr-gloves
Ale ja jsem jen rekreacni podzimni uzivatel, takze je to ciste osobni nazor.

Kacerr