[Halo] Objednavka Friction Gloves 3.0 vol2

stetkamatejcz at gmail.com stetkamatejcz at gmail.com
Tue Nov 22 19:41:53 CET 2016

EDIT: někomu email evidentně nepřišel, tak přeposílám znovu a to i na oddíly. Jinak cena je 850,- v prvním emailu byla chybka. M

Ahoj milovníci rukaviček,

Mnozí z vás se mě ptali na to, kdy budu objednávat Friction Gloves, tak je to konečně tu.
Objednávka se vztahuje pouze na Friction Gloves 3.0, takže na tu novou edici.

Objednávka bude probíhat následnovně:

1) Vyplníte si do tabulky: jméno, příjmení, počet párů a velikost.
tabulka zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lFW26dwQOaCQ3pW1xwCoevC-U6SL_ePgGCP888YI_Bc/edit?usp=sharing

2) Pošlete peníze na účet 260298130/0300a to přesně 850kč za každý pár. Do poznámky uveďte: Rukavice_Jmeno_Prijmeni. příklad: Rukavice_Matej_Stetka. (Nehodlám řešit +- desetikoruny podle toho kolik lidí se napíše, takže bude jednotná cena)

3) Jakmile mi peníze přijdou, tak Vám v tabulce změním v kolonce "placeno" z NE na ANO.

4) Odeslání objednávky proběhne v pátek 2. prosince(tedy 2.12.2016) v 20:00
kdo nebude mít v kolonce "placeno" slovo ANO, tak jeho rukavice neobjednávám. (Pokud by byl nějaký vážný problém, tak mi napište a domluvíme se)

5) Až rukavičky přijdou, tak je vemu na nejbližší turnaj.

6) enjoy

Ať to lítá
Matěj

PS. Jestli máte jakékoli dotazy, tak mě neváhejte kontaktovat.