[Halo] DJ DVojta

Vojtěch Palouš vvv.vojta at gmail.com
Sun Jan 22 18:42:12 CET 2017

Ahoj drazí kamarádi.
Obracím se na vás s nestandartní prosbou či návrhem účasti na takovém
komorním crowdfundingu. Pokud toto někoho otravuje, tak se předem omlouvám
za spam, případné opuštění této konverzace není nijak neurvalé ani složité
a nemusíte číst dál.
Již nějaký pátek pouštím písničky (můžeme se tvářit že dělám DJe) na
různých frisbee pártyích a nebudu nijak zastírat, že mě to velmi baví. Vždy
mě ale trápilo, že se mi vlastně říká DJ, ale přitom pouze dávám jednu
skladbu za druhou, aniž bych k tomu přidal cokoli svého (zvuk, rytmiku,
přechod nebo si trochu pohrál s efekty).
Bohužel na posledním Kimle, jak jste někteří mohli být svědky, mi odešla
zvuková karta v mém počítači a tak jsem momentálně nucen vymyslet náhradní
řešení. Anebo by se dalo vlastně říct, že mám vlastně příležitost se
konečně přenést na trochu vyšší úroveň, než je ovladač winampu. A tak jsem
si udělal menší průzkum a rozhodl jsem se, že bych si chtěl pořídit DJ MIDI
kontrolér, který by nejen pomohl vyřešit můj současný problém s nefunkčním
zvukem na mém počítači, ale taky by mi dal základní DJ možnosti v podobě
digitálních gramofonů. Není to levná záležitost, abych si to ze svého platu
začínajícího fyzioterapeuta mohl jen tak dovolit, ale naštěstí ne tak
drahá, aby byla třeba s trochou pomoci od Vás, moji frisbee a párty
kamarádi, zcela nedostupná.
Abych byl konkrétnější. Chtěl bych si pořídit Numark Mixtrack Pro 3 se
základními sluchátky http://bit.ly/2iRjKYY , který vyjde na přibližně 6,5
tisíce a pokud půjde vše dobře, tak i případné rozšíření na potřebný
počítačový software Serato DJ Pro http://bit.ly/2k4CZev . A co z toho pro
vás? No krom lepších a zajímavějších párty na frisbee turnajích, na které
bych byl ochoten přijet zahrát takřka kamkoli kam byste mne zavolali, bych
zorganizoval jednu navíc, takovou trochu speciální. Před časem nás napadlo,
že bychom si s Vojtou chtěli vyzkoušet takovou živou performance, kdy
bychom smíchali dohromady jeho klavírní umění a můj DJ skill v jedno živé
vystoupení. Pokud bych tedy dosáhl na tuto krásnou věc, můžete se těšit na
jedinečný kulturní zážitek v některém zajímavém pražském prostoru (to vám
ani nechci prozrazovat dopředu :P ), takovou Soiré Afterparty.
Pokud byste se tedy rozhodli mě podpořit, budu rád za každou korunu. Pokud
se dostanu na polovinu základní částky (z 6,5 tisíce tedy 3 250), tak
zbytek jsem ochoten doplatit (uf). Pokud na tuto polovinu nedosáhnu, tak
vám peníze vrátím, popřípadě po domluvě s přispěvateli se poohlédnu po
nějakém kompromisu (bazar, méně kvalitní produkt). Za případnou podporu vám
budu nekonečně zavázán.
DV
P.S.: Tohle je bankonví spojení na mě 2106689589 <(210)%20668-9589>/2700,
do zprávy dejte prosím DJ_"vaše jméno"