[Halo] DJ DVojta

Vojtěch Palouš vvv.vojta at gmail.com
Tue Jan 31 16:41:12 CET 2017

Ahoj lidi!

Ani nevím, jak všem poděkovat. Nejlíp to půjde na párty, až pro vás budu
moct hrát.

Vybralo se necelých 7000 (6870)! Což s mými cca 3000 pokryje nejen nákup
MIDI kontroléru, ale i softwaru.

Jste skvělí, díky moc, see you on the dancefloor!

DV.

ne 22. 1. 2017 v 18:42 odesílatel Vojtěch Palouš <vvv.vojta at gmail.com>