[Halo] Informace pro všecny, zejména ty starší

Jan Filandr filandr at fel.cvut.cz
Wed Apr 18 14:00:13 CEST 2018

Ahoj,

napsal mi Tomáš Miřička a informoval mne o dvou věcech.

Podařilo se mu po letech zveřejnit to co nafotil na WUCC 2010 na
http://www.worldalive.info/wucc-frisbee-prague-2010/

a zárovň mne informoval, že jeho bratr Aleš, který hrál za Pd a
reprezentaci v roce 1993 loni na podzim zemřel. Odešel tedy předčasně
jeden z nás, hráčů ultimate. Je na fotce 6188cv.

Tak pokud mate sílu, prohledněte fotky a vzpoente na krásné chvilky s
ultimate.

Papa

__________ Informace od ESET Smart Security, verze detekcniho jadra 17241 (20180418) __________

http://www.eset.cz