[Halo] Výzva Malšice 2018

Peter Hroššo hrosspet at gmail.com
Tue Apr 24 09:17:03 CEST 2018

Zdravím všechny příznivce dobrého spiritu (pun intended),

blíží se nám první turnaj letošní venkovní ligy. Co se mi vybaví, když si
představím Malšice? Asi hlavně skvělá párty se skvělýma lidma. Ráno,
respektive celý další den, už je na tom ale hůře. V lepším případě bolest
hlavy, v horším případě ještě neodbouraný alkohol v krvi a to nejen u mě,
ale i u mých spoluhráčů a protihráčů.

Letos jsme si ve FUJích řekli, že to zkusíme jinak. Jeden turnaj za sezónu,
kde všichni hrají na max (finále české ligy), je podle nás málo. A nejen
podle nás - stačí se podívat na umístění českých týmů na EUCR a EUCF.

Když to jde bez (přílišného*) pití na finále české ligy, tak proč by to
nešlo i na kvalifikaci (obou kvalifikacích)? Pojďme společně zvednout
úroveň českých ligových turnajů. Kdo do toho jdete s námi?

Za FUJ,
Hroch

P.S. Reagovat můžete kromě mailu i na facebooku
<https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1947300098675783&set=gm.1630958576952504&type=3&theater&ifg=1>
.

*Za nás je jedno, dvě pivka za večer ok, ale nechť si to každý posoudí sám.
Cílem je být další den 100% ready, ne zavádět nějaké umělé hranice.