[Halo] Sportovní den frisbee

Matlak F matlakh at gmail.com
Mon Aug 27 13:35:03 CEST 2018

Ahoj frisbee komunito,
dostala se ke mě nabídka, která je spíše pro pražské týmy. Takže jí nabízím
komukoliv bude mít zájem.
Abychom předešli tomu, že Kubu bude kontaktovat více lidí, tak prosím
nejdřív napište mě a já Vám buď napíšu jeho mail nebo vám řeknu, kdo s ním
komunikuje.
Matlák

Nabídka:
Zdravím vás, mám takovou prosbu na lidi z frisbee komunity. Hledám na
sportovní den pro děti i rodiče na tuto sobotu někoho, kdo umí základní
techniky hodu frisbee a třeba má přesah i do disgolfu, ale to není nutnost.
Ukáže dětem jak házet, jak trénovat a třeba i něco navíc. Odměnou mu bude
500 korun za cca. 2 hodiny. Akce, viz odkaz, se koná tuto sobotu 1.9 od
10:00 do 17:00 a frisbbe workshop by přišel na řadu od 12:00. Je to možnost
propagovat i sportovní klub a ukázat frisbee jako super sport pro všechny.
Díky moc za sdílení, a když tak se mi ozvěte do zprávy. Díky, Jakub

https://www.facebook.com/events/222424758464511/?active_tab=discussion