[Halo] Frisbee workshop - sobota 1.9.

Michaela Mašková masenka.maskova at gmail.com
Wed Aug 29 13:28:49 CEST 2018

Pro Pražáky:

Neměl byste někdo chuť zúčastnit se v sobotu menší propagační akce na
frisbee na jednom dětském dni?

Origoš zpráva: "Ahoj, obracím se na tebe přes Lenku Hronovou s prosbou o
výpomoc. Akutně sháním na tuto sobotu od 12:00 cca do 15:00 někoho, kdo by
na sportovním dnu pro děti i rodiče ukázal základy frisbee. Jako jak se
pořádně hází, jak na to, třeba nějaké tipy a triky apod. Prostě takový
lehčí frisbee workshop. Musela by sis sice přinést vybavení, ale dal bych
ti odměnu 1 000,- za ty tři hodinky, abys mohla třeba říct ještě někomu
nebo ti to dostatečně pokrylo ten čas. Posílám odkaz na událost a předem
doufám, že mi pomůžeš. Díky moc, Jakub, když tak jsem na telefonu 724 012
623."

Odkaz na událost: https://www.facebook.com/events/222424758464511/?__mref=mb

Já nemůžu, ale mohlo by to být fajn a není to zadarmo. Pokud byste měl
někdo zájem, tak můžete psát prý přímo jemu, buď na FB (
https://www.facebook.com/jakub.splavec) nebo asi přímo zavolat.

Prý to dost hoří, tak když tak reagujte co nejrychleji.

Máša.