[Halo] Frisbee na příměstském táboře v PRAZE

Holicky, Marek marek.holicky at philips.com
Wed May 23 09:30:11 CEST 2018

Zdravím přátele letu a běhu,

Přeposílám žádost o jeden prázdninový den Frisbee na příměstském táboře na Jarově:

Nazdar diskaři!

poslední týden v srpnu pořádám příměstský tábor - 50 pražských dětí, co tráví prázdniny v Praze.

Mám vyzkoušený model, že je pro děti zajímavé, když přijde každý den nějaký jiný "trenér" a představí jim nějaký netradiční sport. Napadlo mě jim udělat den s frisbee. Potřebovala bych se tedy napojit na nějaký pražský tým, který by byl třeba ochotný mi vyslat někoho, kdo by s dětmi udělal dopo / odpo ukázkový trénink frisbee. Pro tým by to bylo náborovka (+ rozešlu náborový letáky rodičům) - smysl má tedy jen pražský tým...

Venda

 Díky za podporu Vendě☺

Maara

The information contained in this message may be confidential and legally protected under applicable law. The message is intended solely for the addressee(s). If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use, forwarding, dissemination, or reproduction of this message is strictly prohibited and may be unlawful. If you are not the intended recipient, please contact the sender by return e-mail and destroy all copies of the original message.