[Halo] Kvalifikace HMČR mix - MORAVA

Marie Smetanová smet.marie at seznam.cz
Wed Dec 4 22:47:02 CET 2019

Ahoj,

posílám rozpis: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Dbp3aZ3gP7JawWJN3V-
pnFPfKSeftO2PS8D1BOAY1Fc/edit#gid=1549991011

Další důležité info:

Spací místo je přístupné v sobotu od 18:30. V neděli poprosíme vyklidit do 9
h.

V bohumínské hale se na vedlejší hrací ploše budou nějaké závodní autíčka,
tak tam určitě nechoďte, ať jim nezavázíme. Tribuna je k dispozici. Zároveň
máme k dispozici badmintonový kurt pro rozběhání a rozcvičení.

V sobotu se hraje na umělce.

V Bohumíně budeme vybírat 50Kč za spaní, a 30Kč za ČAU poplatek.

Spirit se bude vyplňovat do catchera.

Nezapomeňte si vyplnit soupisku do evidence.

Pokud bude chtít potvrzení o zaplacení TF, napište mi předem, ať to máme
nachystané.

Ještě jednou chci upozornit na nedostatečnou kapacitu šaten a sprch v
Ostravě. Zdržujte se především na tribunách a buďte trpěliví.

Zatím nepřišly peníze za TF od LO A B C a Kaprů. Poprosím o zaplacení v co
nejbližším možném termínu, nebo překontrolování platby.

Pak nám také chybí počty spáčů od LO, Kaprů a UFO. Chápu, že jste asi čekali
na rozpis, tak mi to pošlete do neděle. Pokud nemáte o spaní zájem, napište
mi to také.

Mějte se zatím fajn

Merry