[Halo] Kvalifikace - Praha

Eva Fenclová evca at praguedevils.org
Fri Dec 13 11:56:25 CET 2019

Ahoj vsichni,

prosim o vyplneni soupisek - chybi P7 a DT B.

Dulezite:
Bistro u Tatranu ma bohuzel ZAVRENO pro verejnost. Pani na recepci haly ma sice nejake susenky a piti, ale vezmete si prosim zasoby, at nam tam nekdo hlady a zizni neomdli.

Prosim, pripravte si hotovost na zaplaceni startovneho:
TF 3000,-Kc
PF 30,-Kc ČAU poplatek.
Penize bude vybirat Barča - no. 66.

Satny budou oznaceny jmenem vaseho tymu. Mame bohuzel jen 4 satny, tak se do nich budeme muset nejak vmestnat, plus teda tribuna :-)

V hale je zakaz noseni piti v jinych nez plastovych uzaviratelnych lahvich, berte na to prosim ohled. Predem dekujeme.

Snad nam vyjde pocasi :-)))
Zitra na videnou.

Za PD
elvira