[Halo] Pick

aja_sem at centrum.cz aja_sem at centrum.cz
Sat Feb 4 19:12:50 CET 2006

Ahoj
jsem rada, ze tahle sitauce zajima vice lidi....

psal jsi:
 "Nesouhlasim s tim ze v situaci není nikdo treti a to je také jedna z věci proc si myslim, ze by to nemelo byt hlaseno. Je to tymova hra a v tom pripade je mozne aby do situace vstoupil někdo další (obrance) a v tom pripade jde o zmynovanou chytrost která situaci muze vyresit i ve prospech obrany = prebirani utocnika -- Switch."
......tohle je prece neco uplne jineho! Switch je de fakto jen vymena dvojic, o tom ale nechci polemizovat.....   ja jsem jako tretiho ve hre mela namysli kohokoliv, kdo brani v pohybu obranci..... tedy Pick....
nerikej, ze nelze navest svyho obrance do situace, ze nemuze bezet skrze jiny hrace (nemyslim umyslne, jako ze si to vypocita, ale proste se to stane), pak lze zpusobit pick i o stojiciho hrace.... (viz probihani skrze chumel = pick)

" O tom, ze lajna byla postavena bez úmyslu vytvářet pick jsme se dohodli --  jinak se to musí hlasit okamzite a soupere upozornit"
.....tak to jsme si asi zase nerozumeli..... jestli mas na mysli, ze se musi spatne postavena lajna rovnou nahlasit, tak dokud vsichni stoji, tak ani nemuze byt nahlasenej pick, pick vznikne az pohybem spatne stojiciho utocnika.... ve chvili, kdy se utocnik rozebehne tak,  ze ho obrance nemuze nasledovat....

ke spiritu:
 vubec jsem nemela na mysli "kdyz nevis, tak to nahlas"...to by byla zase jina debata .....
podle me je na mem rozhodnuti nejaky prestupek hlasit ci nehlasit i kdyz si jsem 100% jista, ze nastal, pokud mam pocit, ze si utocnik zas tak moc nepomohl.... tim myslim ty kroky, pokud jsem u utocnika dostatecne blizko a kroky si moc nepomohl,  tak mu to ve hre ani nenahlasim .... ale nepripada mi az tak spatne to tomu cloveku rict po hre, upozornit, ze to dela ci udelal s dobrym umyslem toho cloveka na chybu upozornit....  aby ji uz treba nedelal..... pokud je tohle proti spiritu, tak nevim....
(me se naopak stalo, ze mi jedna zkusena hracka z danskeho tymu nahlasila 2x kroky zahybanim, pak za mnou prisla.... mozna jeste v zapase a omluvila se mi, ze me pozorovala a ze ty kroky nedelam, ze rovnou pivotuju... )
ja si myslim, ze debata o hre ke hre patri.....nemyslim, ze se maji hraci vykecavat ci hadat na hristi pri hre, ale mimo hru si myslim, ze to na skodu neni....viz tahle debata....
(to jaka se z toho stala v tu chvili neprijemna debata je jina vec, priznavam se, ze  jsem se nechala taky vytocit...za to se omlouvam)

K tomu mistrovství - zase jsem nemela na mysli Kanadany.....to si to trochu zjednodusujes..... ti opravdu hrali nechutne....
nemuzu rict, s kterym tymem se mi to stalo, ale podle pocitu z toho to nebyla vyhrocena hra (viz Kanada)

a ani netvrdim ze "To ze někdo něco hlasi uplne bezne ještě neznamena, ze je to dobre".... to je mi naprosto jasne, to bych byla pekne hloupa (vsichni nemci si mysli, ze lajna je soucasti hriste, taky si to kvuli nim nemyslim)...
ja jen proste s timhle druhem picku souhlasim....

Aja