[Halo] možnost stát se slavným :) mčr open a women

Jakub Venglář jakub.venglar at seznam.cz
Thu Jun 19 14:03:48 CEST 2014

Zdravím

Někteří z vás tuší, pro někoho to bude novinka, ale na MČR open a women v
Písku (tento víkend) budeme opět pro ČALD natáčet video o tom, jak je ten
náš sport akční a fajn ;)

Vím že mnoho hráčů vlastní různé gopro kamerky a podobné vychytávky (někde
jsem je viděl přímo na hráčích, někde jsem viděl záběry atp.). Zde přichází
velká příležitost se nesmazatelně zapsat do videodějin českého ultimate.
Pokud v sobotu či neděli pořídíte touto či podobnou kamerou jakékoliv
zajímavé záběry ze svého pohledu (umístění kamery na ruce, hlavě, hrudníku
atp ...) a vyhledáte mě, abych si je následně mohl přetáhnout (ideální čas k
tomu je třeba sobota večer) můžete se zapojit do soutěže o nejlepší first
person záběr. Vítěz bude u mě mít na příštím turnaji něco dobrého k pití a
samozřejmě se stane nejobdivovanější celebritou (co na tom že na záběru
vlastně moc nepůjde vidět :) ).

Samozřejmě je nutné zvážit, že nosit podobné příslušenství v zápase může být
rizikové, proto bereme i jakýkoliv záběr mimo zápas (rozhazování, layout
trénink, cokoliv vás napadne - mělo by se to týkat primárně ultimate jako
takového, ale i něco okolo se může hodit - buďte klidně kreativní).
Samozřejmě nabádáme k opatrnosti a bezpečnosti.

děkujeme všem kteří by se chtěli zapojit

Kuba Venglář (Indián - Mosquito Attack)

P.S.: připomínka videa z Lomnice, pokud jej někdo náhodou neviděl :) http://
youtu.be/ALct3FGk5p8
--